profile-image

slick83

Martin Krasa
aeroclock

Karamba & Superkaramba 4 comments

Score 58%
58 Likes
42 Dislikes
Mar 30 2006
THX man, thats it :-D - May 12 2006
Really nice one, I am lovin it , but ... is it possible to set
    24h instead of 12h circle
please ??

I am from Europe we are used to use 24h circle.

Thanks - Apr 03 2006
Kde Ice Age

Wallpapers KDE Plasma 9 comments

Score 65%
65 Likes
35 Dislikes
Jun 02 2006
yes thats right smooth it man , gonna look better then lol - Apr 23 2006
... but frankly are U sure it is GPL? I dont think so ... - Apr 22 2006
Chaplin And The Tux (beta)

Wallpaper Other 5 comments

Score 43%
43 Likes
57 Dislikes
Apr 06 2006
First: Really do not undrestand what is the point :-(

Second: Is Charley Chaplin really GPL ? I dont think so! - Apr 07 2006
Linux Class 2

Wallpaper Other 37 comments

Score 30%
30 Likes
70 Dislikes
Apr 01 2006
GoNg!! Back to the corners gentelmen !! p0rn or not this is really poor try to present a wallpaper lol - Apr 02 2006
Angelina : Jolie and Beautiful

Wallpaper Other 5 comments

Score 50%
50 Likes
50 Dislikes
May 31 2005
Yeah yeah I agree with you man, thats right. Look "you author" try to imagine another guy will grab YOUR work and give it to all the people around. And voila no one will pay your for your work because everyone can download it for free. So .. try to think about it man. - Apr 01 2006
Angelina Jolie

Wallpaper Other 5 comments

Score 49%
49 Likes
51 Dislikes
May 26 2005
Hey man nice picture but are you sure that is it GPL ok? - Apr 01 2006
Crystal

KDE 3.x Window Decorations 542 comments

Score 74%
74 Likes
26 Dislikes
Feb 01 2009
First:
    THX a lot
, this is an awesome windeco !!

Second: I have one small problem. Every thing works nice&clean but when I open window on one desktop and transfer it to another window it "remembers" old desktop background. Its bad because it looks ugly.

So thats Y I changed system settinng back to my old plastic windeco. Thats poor 'cause when I have one desktop only ( not able to work fast :) ) theres no problem - Mar 27 2006
Cheesehead

Wallpaper Other 2 comments

Score 54%
54 Likes
46 Dislikes
Mar 24 2006
:-D I like it - Mar 26 2006
Twins (no logos)

Wallpaper Other 4 comments

by tichy
Score 61%
61 Likes
39 Dislikes
Apr 01 2006
... I must say man, this is really wonderful wallpaper :-). As I am nature stuff wallpaper phun I really love this. Good job! :-D - Mar 26 2006
My Desktop with Baghira CVS

Plasma/KDE Screenshots 42 comments

by zammi
Score 67%
67 Likes
33 Dislikes
Sep 20 2005
THX I'll try and report :-) - Feb 14 2006
Hi man, nice desktop :-)

Frankly I have got a problem, I really want to have so nice desktop as yours, could you just tell me what I need to do to have this MacOS_X-like window decoration on my desktop too????

My problem is how to but this Baghira Decoration on my Kubuntu 5.10 .

Help me please, THX - Jan 06 2006
bugatti

Wallpaper Other 2 comments

Score 41%
41 Likes
59 Dislikes
Feb 11 2006
SUPERCARS.NET = GPL ???

I DON'T THINK SO!! - Feb 11 2006
My Suse vista like desktop

Plasma/KDE Screenshots 7 comments

by metak
Score 38%
38 Likes
62 Dislikes
Feb 06 2006
Nice wallper, that is to say, but frankly could you explain me Y U made your Suse looks like M$ Whatdows ? - Feb 06 2006
Yellow car

Wallpaper Other 5 comments

by ipero
Score 47%
47 Likes
53 Dislikes
Jan 26 2006
Yep bro' he's right that's Galardo. But he ain't answer me wha' the fcuk is this suppose to be? If you "Mr. Yellow Car" are tring to be interesting I have to say that THIS IS NOT WORKIN' MAN lol - Jan 29 2006
What the Gates is this suppose to be?? You are showing us that you are learning how to use you brand new camera which Santa brought to you on Xmas or what??

Ohh or is it just source image for us to use it for some outstanding wallpaper project?? - Jan 06 2006
I love Linux 2

Wallpaper Other 12 comments

Score 60%
60 Likes
40 Dislikes
Jan 12 2006
Hey is it you in the Czech version image on the left side? The Small tux with the human face ??? lol - Jan 13 2006
Nice one , you are really talented man :-D

I am loving it !

Could you make a Czech version again, please ?

I love Linux = Miluji Linux

Every day we are more = Každým dnem je nás víc

BTW: I prefer the first version, just some tux in the middle, THX - Jan 11 2006
Tux Defends Carmen

KDE 3.x Splash Screens 11 comments

Score 61%
61 Likes
39 Dislikes
Jan 11 2006
Y? That's easy 'cause that evil butterfly gonna to hurt her ! :-) - Jan 11 2006
I like the idea ... evilbutterfly, nice but frankly GPL ? I don't think so ... - Jan 11 2006
I love Linux (several languages)

Wallpaper Other 37 comments

Score 58%
58 Likes
42 Dislikes
Jan 10 2006
THX man :-) - Jan 06 2006
Thank you very much :-)

Could you just realese some bigger version as well please??

R35P3CT - Jan 06 2006
Hey man really nice job! Could you just make Czech version please?

Miluji Linux = I love Linux
Každým dnem je nás víc = Every day we are more

I hope you are able to read our special letters. If not I ca nsend you for example *.pdf file to know how this letters "look like"

Thank you - Jan 05 2006
Satan Saves

Wallpaper Other 15 comments

by Babel
Score 59%
59 Likes
41 Dislikes
Jan 06 2006
Yeah man, I must say: This is f*ckin true. This is KDE-linux related site. - Jan 06 2006
Beauty of Darkness

KDE 3.x Splash Screens 2 comments

Score 43%
43 Likes
57 Dislikes
Nov 17 2006
Hmm nice, as I see you've released it uder GPl so could you release an original image too please? THX - Jan 05 2006
mossin-nagant

KDE 3.x Splash Screens 3 comments

Score 44%
44 Likes
56 Dislikes
Nov 22 2005
If its just a fun, I like it. I like this manufacture's rifles.

BTW: R35P3CTing a licence aint a shit. Its a good behaviour. - Dec 02 2005
Catherine Bell Splash Screen

KDE 3.x Splash Screens 8 comments

Score 49%
49 Likes
51 Dislikes
Sep 30 2005
Yes, thats what I am talkin bout - Nov 19 2005
Yep I know that Catherine is really cute chick, but frankly, I am really upset to write the same shit again:

How you can publish this as GPL?

You are so good friend as of Catherine?
Is picture you are using your own shot?

I dont think so!

So.... DO NOT USE pictures, icons, butons, whatever... without permission from AUTHOR !!!! - Sep 30 2005
Michelle Rodriguez Splash Screen

KDE 3.x Splash Screens 3 comments

Score 39%
39 Likes
61 Dislikes
Nov 19 2005
Same problem again. I wonder.

- Nov 19 2005
Baghira spilt some milk ... :-)

Plasma/KDE Screenshots 13 comments

by zammi
Score 58%
58 Likes
42 Dislikes
Nov 01 2005
Could you tell me please how to put this awsome decoration at my computer??

Thank you very much man, I really like OSX. - Nov 02 2005
bliss

Wallpaper Other 6 comments

Score 56%
56 Likes
44 Dislikes
Oct 24 2005
It is really amazing man ! :-D

Clap, clap, clap, clap :-) - Oct 25 2005
blue danna splash

Various Stuff 2 comments

Score 62%
62 Likes
38 Dislikes
Aug 07 2005
It is used :-)

slick@kubuntu5.10 - Oct 24 2005
Deadwood Swamp

Wallpaper Other 3 comments

Score 46%
46 Likes
54 Dislikes
Oct 18 2005
Thank you man.

RE5PECT - Oct 20 2005
Nice wasteland but Linux is The Paridese not wasteland, I guess this picture is missplaced try to upload it to some M$ site hahahah :-D ... ok, just jokin, nice job man, but why that licence? - Oct 18 2005
Red, Blue, Green and B-W Vortexes

Wallpaper Other 11 comments

Score 54%
54 Likes
46 Dislikes
Oct 21 2005
Nice artwork man, realy but frankly it makes me sick to watch them for few minutes, try it .... it makes me a head ache. maybe Im just too sensetive but, think about it. - Oct 20 2005
Monte-Carlo 3

Wallpaper Other 1 comment

Score 50%
50 Likes
50 Dislikes
Oct 15 2005
It is poor, It is Tooo Smaaaaaaaal - Oct 18 2005
Autumn Colors

Wallpaper Other 7 comments

Score 61%
61 Likes
39 Dislikes
Nov 20 2005
hey could you explainme please what is the talkin šě+šěčšěřčř I found behind the link download (Without borders)???

THX - Oct 18 2005
Superior October Sunset

Wallpaper Other 5 comments

Score 56%
56 Likes
44 Dislikes
Nov 09 2005
YOU:
I'm trying out submitting to kde-look because I'd like to see if there is a demand for my work...... + Proprietary Licence

ME:
Are You Kidding Us??? - Oct 18 2005
Dr. Evil-Linux

Wallpaper Other 22 comments

Score 60%
60 Likes
40 Dislikes
Oct 17 2005
No sorry man, just I have to say :
first: Great i dea, really nice BRAIN job, but ...
second: fix the trashy tux as was said by someone here try antialiasing or something like that - Oct 18 2005
Mech-Tex 500 (finished)

Various KDE 1.-4. Styles 29 comments

by gumis
Score 75%
75 Likes
25 Dislikes
Jan 01 2006
Yep, I really like it, but man I am little bit confused how to make this wirk on my own machine.... - Oct 18 2005
Björk SplashScreen

KDE 3.x Splash Screens 1 comment

Score 50%
50 Likes
50 Dislikes
Aug 29 2005
This aint to be GPL..... - Sep 30 2005
Dead Rat Splash Screen

KDE 3.x Splash Screens 3 comments

Score 50%
50 Likes
50 Dislikes
Sep 22 2005
Nice - Sep 30 2005
car tools

Wallpaper Other 1 comment

Score 38%
38 Likes
62 Dislikes
Sep 12 2005
What the heck is this???
You are trying to make us sick or what??
Or is this images of your house or what? - Sep 19 2005
iDew Solutions WallPager

Wallpaper Other 1 comment

by abhi
Score 36%
36 Likes
64 Dislikes
Sep 13 2005
No More Commercials

but frankly background image is nice .... - Sep 19 2005
Linux!

Wallpaper Other 1 comment

by adria
Score 49%
49 Likes
51 Dislikes
Sep 14 2005
NNT = Not Nice Try - Sep 19 2005
Popcorn

Wallpaper Other 2 comments

Score 55%
55 Likes
45 Dislikes
Sep 14 2005
I guess this is not popcorn but weeeeeeed :-D - Sep 19 2005
Vader

Wallpaper Other 2 comments

Score 35%
35 Likes
65 Dislikes
Sep 16 2005
NOOOOOO???? YES!!! You are damn right NOMORE!!! - Sep 19 2005
megaman

Wallpaper Other 3 comments

Score 39%
39 Likes
61 Dislikes
Sep 16 2005
The the F**k is this?? - Sep 19 2005
nuoveXT

Individual Icons/-sets 96 comments

by saki
Score 78%
78 Likes
22 Dislikes
Dec 13 2005
Really good work, my favourite icons. The Best!! - Sep 19 2005