my desktop

Gnome Screenshots

Source (link to git-repo or to original if based on someone elses unmodified work): Add the source-code for this project on git.opendesktop.org

0
Score 55%
Description:

my desktop :D

Last changelog:

14 years ago

included the theme for download with my mods!

bvc

14 years ago

where are those toolbar icons? On and off I've looked for them and never found them.
Link?
deviantart? If so, it's kinda hard to find them with the tiny thumbnails. Or, can ya email them to me please? bvcmdk@yahoo.com
thx!

Report

bvc

14 years ago

oh...that silly firetruck, I mean firefox again.
/bvc goes off the find the firefox milk thingy LOL

Report

C

spookykid

14 years ago

the toolbar icons are part of milk 2.0 theme :) the firefox icon i found it somewhere in kde-look.org ( look under icons )

Report

bvc

14 years ago

thx.
yeah, it had been so long that I used milk-2.0 I had forgot that those were in it :lol: since 2.1 has diff ones.

Report

bvc

14 years ago

k...what's going on here...I downloaded milk-2.0 and I don't have those toolbar icons, only the blue ones. Again, could ya email them or if easier the milk-2.0 you have? I guess roberTO removed them?
http://www.users.monornet.hu/linux/files/Milk-2.0.tar.bz2
thx!
Are you sure they're not part of a firefox theme you are using? I've seen them time and again but never found them.

Report

bvc

14 years ago

nvm
I found them on a bkup cd :D
for once, one came in handy :)

Report

bvc

14 years ago

http://bvc.kernow-webhosting.com/theme/gtk/Clearlooks-Big_Pack.tar.gz
updated with several changes. One of which are these new milk toolbar icons that I didn't create (see the readme).
http://bvc.kernow-webhosting.com/theme/screenshots/ClearlooksMilk.jpg

Report

bvc

14 years ago

see...there was a method to my madness after all :D

Report

C

spookykid

14 years ago

icons are from milk2.0 and firefox icon is from www.kde-look.org ( search under icons )

Report

bvc

14 years ago

you said that already
like I said...no they are not
http://www.users.monornet.hu/linux/files/Milk-2.0.tar.bz2
and also like I said...I do not use firetruck, I mean firefox ;)

Report

C

spookykid

14 years ago

i uploaded the theme, it's available for download, try it ;)

Report

wladyx

14 years ago

How did you get that shadows?

Report

C

spookykid

14 years ago

xcompmgr -cF and gkrellm2 translucency with transset 0.5

Report

wladyx

14 years ago

I thought so, but is it stable?
Thanks for replying

Report

C

spookykid

14 years ago

it's sloooow :) but it will get better with the new x.org about stability it's good at least for me

Report

C

spookykid

14 years ago

yup that's right artic ;) plus gkrellm2 with prime_23 skin. application font sans 7, desktop font sans 7 bold and window title font sans 10 italic, i use them on my 1024x768 laptop but if you use other resolution i recommend you adjust the font size.

Report

C

spookykid

14 years ago

yup that's right artic ;) application font sans 7, desktop font sans 7 bold and window title font sans 10 italic, i use them on my 1024x768 laptop but if you use other resolution i recommend you adjust the font size.

Report

markob

14 years ago

Nice desktop mate, but what are you using? Which theme, font, ....?

Report

arctic

14 years ago

looks like milk 2.0 gtk2 theme, flat milk-chrome metacity and some additional shadows created with x-org. dunno about the font though.

Report

14 years ago

included the theme for download with my mods!

product-maker 15 19

File (click to download) Version Description Downloads Date Filesize DL OCS-Install
Pling
Details
license
version
updated Feb 02 2005
added Jan 16 2005
downloads today
0
page views today 1